Äntligen fredag!

Tror faktiskt att fredagar är den bästa dagen i veckan. När den anländer så känner man sig glad trots att det egentligen inte finns någon anledning att vara det. Den här fredagen borde jag inte längta efter för när den går över till lördag så är det storstädning som gäller hemma :-( Iofs har jag planer för lördagkvällen så lite finns det ändå att längta efter :-D
Barnen är utlånade, tack snälla mamma och syrran som alltid ställer upp!!!!

I dag är det student här i stan och om ett par timmar kommer de lövade vagnarna med tillhörande studenter att passera utanför jobbet....För vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra...eller...Vi har bara festen kvar...är några av sångerna vi kommer att höra. Synd bara att det är så mulet och kyligt idag. Man kan ändå hålla tummarna för att det är uppehåll.

Jag skulle ha varit på student idag oxå, men inbjudan kom för sent så jag kunde inte ta ledigt, lite trist faktiskt. Men så är det på det här jobbet. Vill man vara ledig så strular det till för andra som är tvungna att svara i telefon och lägga sitt arbete åt sidan...*suck* Jag har hört det till leda nu...Kanske borde jag söka mig nytt jobb, i dagens tider är det lätt att hitta jobb...NOT!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0