Familj för ett par timmar

När jag kom hem från jobbet idag hade jag värsta huvudvärken, lågtryck!!
A ville iväg och handla så det var bara att ta ett par alvedon och sen packa in barnen i bilen och vidare mot Maxi.
Tjejerna var i lekrummet medans vi handlade och som vanligt gick det för fort i deras tycke. De hade velat vara kvar lite längre.
A fixade middagen och jag plockade undan i köket, som på den gamla goda tiden.
Vi åt glass till efterrätt och spelade ett nytt Wii-spel. Det blev en liten familjestund på ett par timmar.

Ser på Äntligen Hemma och wow vad snyggt huset blev, men sååå mycket pengar. Vet inte om det är sålt ännu, hörde att det var svårsålt.

Ska lägga mig tidigt ikväll och se på Desperate Housewives och Christine.

Kram och godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0