Förtal???

Är det förtal om man kallar någon för "jävla subba" eller "gå och banta din jävla apa"?

I dag hade vi en kund som var missnöjd, nåja, han var VÄLDIGT missnöjd med att hans kryssning var avbokad.
Han förstod inte riktigt hur det fungerar när man muntligt kommit överens om att jag skulle hålla platserna en halvtimme (jag höll dom 4 timmar innan jag avbokade) och sen avboka dom när han inte hörde av sig.
Hur som helst så var det mig han kallade dom fina orden på första raden och jag brukar vara tuff men att höra någon säga så till mig gjorde mig fruktansvärt, fruktansvärt ledsen så jag började gråta! (han såg inte det)



Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilket jävla riksarsel.. Jag vet att det är lätt att säga, men ta inte åt dig. Det är han som mår dåligt och nte kan hantera det.



Du är världens finaste!

2009-06-28 @ 01:24:31
URL: http://waffleinbelly.blogspot.com
Postat av: Marianne

Han hade nog inte hög IQ den kunden. Och kul att de andra kunderna var på din sida. Jag har kvar alla hans uppgifter om han skulle komma och bråka igen.

2009-06-28 @ 07:38:48
Postat av: Marlene

Sandra: Du är för go du gumman! Tack för de uppmuntrande orden...Kram

Marianne: Då känner jag mig trygg..Kram

2009-06-28 @ 17:43:32
URL: http://marlene72.blogg.se/
Postat av: Beth

Bäste kusinen, ville bara säga att det finns idioter och det finns IDIOTER och den här tillhörde tydligen den senare kategorin. Han måste vara en av dessa som har två får innanför pannbenet och dessa två stackare kan inte enas åt vilket håll de ska springa, då blir det på detta viset.... Du e bra och fin som du är, låt inte dumbommar få dig att tro nåt annat. Kramizar :))

2009-06-29 @ 20:24:29
Postat av: Lotta

Vilken idiot.

2009-07-01 @ 11:43:34
Postat av: Anneli

Vilken jävla idiot !!!! Tänk att det finns sånna männsikor. Jag kan inte fatta det !!! Vilken jävla idiot !!!

USh och fy va förbannad jag blir. :(

2009-07-01 @ 18:06:29
URL: http://anneli78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0