God morgon

Vaknade med huvudvärk så jag vet inte hur god morgon det är egentligen.
Blev inte ensam igår, fick sällskap...av Izabelle. A var inne hos grannen och såg på fotbollen och bad tjejerna vara där inne oxå så att jag skulle få vara ensam men Belle kom in gråtandes och sa att hon ville vara med mig. Klart hon fick, jag kan inte säga nej till min tjej. Efter ett tag gick hon ändå in och lekte med Tilda och Nathalie och när jag skulle gå och lägga mig kom Nathalie och Izabelle in för att säga god natt och då började hon gråta igen så hon blev kvar hos mig över natten oxå. Det var bara bra, jag känner mig så ensam dessa helger ändå.



Snart ska vi iväg på kalas hem till kusin Adam så jag och Belle måste iväg och jaga present. Jag vet, jag är ute i god tid att köpa presenter..haha

Kram


Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh! Vilket fiiint kort!

APA Hihi!

2009-06-08 @ 18:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0