Happy tuesdays...eller inte...

Tisdagar hemma hos oss är jobbiga, speciellt för Nathalie. Hon är en riktig tröttmössa på morgonen.
Tisdagar börjar jag kl 8 och det betyder att barnen ska vara på skola/dagis tidigare än normalt och då är hon naturligtvis ännu mer trött.
I morse fick jag tjata på Nathalie att kliva upp men hon vände sig bara om. Till slut gav jag upp och lät henne ligga kvar i sängen, efter en kvart kom hon ner för trappen, påklädd t o m. Helt otroligt, kors i taket!! Men då började Izabelle krångla...Hon kom ner med tunna tights (nylonmaterial) och en tunika i linnemodell...Hon trodde hon skulle få gå så till skolan idag, 11 grader och regn...Du måste ha på dig kläder som passar vädret.
Då var morgonen förstörd med ytterligare en dotter.

Nathalie var ledsen när jag lämnade henne på dagis, usch, det är så jobbigt att lämna dom när dom är ledsna. :-(
Får mysa lite extra med dom i kväll eftersom jag slutar 16.30 idag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0