I valet och kvalet...

Izabelle är så jobbig att vara ute och handla med.
Har hon några alternativ att välja mellan så kan det ta evigheter och då menar jag verkligen EVIGHETER.
Hon ska inte tilldelas några val alls.
Ska vi köpa kläder, åh, då blir det jättesvårt eller som när hon ville ha märken till sina Foppatofflor, det tog tid kan jag säga, till slut gick jag och då var hon tvungen att välja en som hon inte ens ville ha...(med gråten i halsen)
I går hade jag en visning i Oriflames lokaler. Izabelle var med och ville ha lite smink (jag gillar det inte) men jag lät henne välja en ögonskugga...Det skulle jag inte gjort *suck*, hon höll på i en halvtimme och då för att välja mellan 4!! färger...

I dag har jag tänkt att åka och köpa tapeter till hallen på övervåningen och då ska jag välja bland (säkert) 1000 olika alternativ. Jag lovar, jag kommer att vara klar på 10 minuter. Inget knussel här inte, magkänslan får bestämma helt enkelt!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0