Kan man inte vara kompis med en kille??

I kväll har jag nog sårat en person, men hur kan han ha missuppfattat mig?
Jag har aldrig visat mig vara intresserad mer än på kompisnivå och jag har heller aldrig sagt att jag vill något mer. Fan (ursäkta språket), jag har ju haft känslor för en annan.

Jag ska aldrig mer umgås med några killar förutom, min bror, pappa och A... Det blir bara struligt!!!

Få se hur länge jag klarar mig att hålla det, kanske tills på fredag...ja, det är garanterat, jag flörtar aldrig på jobbet, inte gör jag Marianne, och efter jobbet hinner jag inte göra det heller för då är jag hemma med mina tjejer.

Nu är det dags för sängen, i morgon börjar jag kl 8 med utbildning, tjohooo :-D

Kram

Kommentarer
Postat av: Marianne

Många faller för din charm trots att du inte flörtar på jobbet.

2009-06-03 @ 09:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0