Kvalitetstid

Wow, vilken underbar kväll Izabelle och jag har haft.
Nathalie följde med A hem eftersom han ska vabba för henne i morgon.

Belle och jag åkte i väg och handlade till en myskväll.
Izabelle bestämde att vi skulle äta baguetter skurna i cm-tjocka skivor med smör och riven ost på. Dessa ska EJ gratineras utan ätas kalla. Till efterrätt blev det chips och dip (Belles favorit) och senare glass med jordgubbar. Snacka om att vi blev mätta.
Tv:n var också med på myskvällen och där rullade först en film med Bratz och därefter blev det "Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show" Kl 21 gick vi och lade oss i min säng och såg på Simon och Tomas, repris dock men ändå våra favoritinredare.

Vi behövde den här kvällen jag och min underbara dotter.



Älskar dig Belle!!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0