Måndag...igen!!!

Dessa måndagar, varför är dom så tråkiga och varför är det så trögt att gå upp??

Det är ganska lustigt, jag tror jag har en väckarklocka inbyggd i mig. Hade glömt att ställa klockan på ringning i morse men exakt 6.15 (som klockan brukar ringa) vaknade jag och trodde jag försovit mig.

Lite eftertraktad verkar jag vara iaf...Registerade mig på en sida på nätet när jag blev singel (känns som 100 år sen nu), men har inte varit där någonting.
I förra veckan fick jag ett mail från en kille, jag kunde inte läsa mailet och heller inte svara på det eftersom jag inte betalade för att vara medlem, han fortsatte dock att maila mig och i går märkte jag att han blivit premium-medlem som betyder att man kan få svar på alla sina mail trots att dom inte är medlemmar...Så nu kan jag svara honom, men innan jag hann svara hann jag få 4 mail till av honom...Snacka om på...eller ska jag kalla honom desperat??? Eller varför inte bara tro att han är intresserad av mig som person...För det kan man vara, hur det än låter...Jag är en bra person, eller hur A???

Vi har haft mycket att göra här på jobbet idag, ska gå på lunch nu...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0