Min fredag så här långt :-D

Izabelle och jag låg och gosade en stund i sängen i morse innan vi var tvungna att gå upp. Nathalie sov hos A så jag behövde inte tjata på någon heller. Snacka om underbar morgon!!

Pratade nyss med lillfia och hon mår bättre idag.

Men nu är det fredag och snart helg, vad jag har längtat efter det den här veckan. Har varit så trött på morgnarna.

Här på jobbet har vi haft endel att göra så tiden har runnit på i ett rasande tempo och snart har jag lunch.

Efter jobbet åker jag till Sharon för en partykväll, få se vad hon hittat på och var vi hamnar. Hoppas inte det blir Väsby för där finns inga höjdarställen att gå ut på.

Shit vad det blåser ute, kommer min bil att klara av blåsten ute på E18?

Återkommer senare!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0