Näsblod och städning

När jag åkte från Väsby idag blödde jag näsblod, kanon att sitta i bilen utan papper ute på E18. Fick luta huvudet bakåt så mycket det gick men ändå se vägen. Blödde även igår kväll så jag fick ligga på rygg ett tag. Och nu när jag städade här hemma så var det dags igen, bara att lägga sig på soffan raklång...
Hade planer på att gå ut en sväng ikväll men det är ingen idé att chansa på att jag inte blöder igen, så jag blir hemma. Har tänt lite ljus och ska mysa i min ensamhet. Låter trist och det är det säkerligen oxå men jag har inget val...


Så här roligt tycker jag det är att städa...


Detta är något som måste förevigas, inte alltid Nathalie
hjälper till med städningen


Izabelle gör rent griffelväggen


Bytte tyget på soffan idag, går inte att ha vitt med de små
smutsgrisarna jag lever ihop med :-D


Lite stämning

Kram

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad fint du har det vännen! Mysigt som alltid =)

Saknar verkligen våra Desperate-kvällar...



Tusen kramar från mig!

2009-06-08 @ 18:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0