Regn, regn...

Jag börjar tröttna på regnet nu, när har sommaren tänkt komma? Hörde av en kund igår att någon spågubbe spått fint väder i juli månad...Tjohooo!!!! Jag som har semester i AUGUSTI :-(  Men jag har ju haft sol i en vecka på Mallis så jag får kanske vara nöjd med den.

I morse höll jag på att krocka, nja, någon höll på att krocka med mig iaf. När man åker ut från vår gata så genar dom flesta, som kommer "uppifrån", i kurvan och även då i morse. Det är ett garage som skymmer sikten för både mig och mötande bilar. Det är tur man vet att man ska "smyga" i den kurvan annars hade han smällt med mig. Izabelle var med mig i bilen och blev jätterädd.
Det var säkert inte första gången den här mannen kom med sin bil i den kurvan men va fan, det kom ju ingen där igår juh!!, var nog hans tanke så han gasade på helt enkelt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0