Småleende

I dag sitter jag med ett litet leende på läpparna hela tiden, så jag passar på och njuter, man vet aldrig när det kan suddas ut igen :-D

Mina luncher brukar vara så tråkiga, jag kan ibland tycka att en timme är för länge. Har jag ärenden eller lunchdejt (som jag har idag) så är timmen bra, men dom dagarna när jag kör efter noll-visionen (min och Mariannes idé att inte göra av med pengar varje dag) så känns lunchen alldeles för lång. För det mesta brukar jag smyga tillbaka till min plats efter 30-40 minuter, då har jag tröttnat på att vara själv och inte ha någon att prata med. Japp, jag är social...väldigt social ibland så det bara kryper i mig... Det är väl inget fel med det?!?!

Håller på att planera för semestern, har ingen aning om vad vi ska hitta på de första 2 veckorna, har semester 32-34. Sista veckan är planerad redan, då börjar Nathalie förskoleklass och Izabelle 1:an eller 1B för att vara exakt. Medan dom är i skolan tänkte jag passa på att vara bara jag eller kanske t o m vara med i skolan någon dag. Men veckorna innan då...jag var så sugen på att boka en resa till Mallis igen, och då till samma ställe vi var till i maj. Hotellet kostade för en vecka 14.000:-!!!!!!!! plus flygresan ner...Ok, dom planerna sprack.
Kanske åker vi till Göteborg och går på Liseberg, det vore iofs superkul och det skulle brudarna uppskatta.
Sussi, kommer du och Tomas dit igen som sist vi var där???

Kram

Kommentarer
Postat av: Sussi

Klart vi gör vännen! Det var förresten alldeles för länge sen vi sågs... Miss you!

2009-06-10 @ 15:55:06
Postat av: Marlene

Japp, alldeles för länge gumman...Miss you too!



Kram

2009-06-11 @ 16:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0