Tröttmössan Marlene

Det var helt omöjligt att komma in på blogg.se igår kväll och göra ett inlägg, många som bloggar nuförtiden tydligen.

I går var det en stressig dag här på jobbet, kul iofs, dagen går fort och man får prata hela tiden :-D

När jag slutade tog jag cykeln hem för att byta till bilen och köra ut till Dingtuna och hämta brudarna. Där hade en av kycklingarna (japp, dom har nästan en bondgård) blivit dödad av räven, så jag möttes av 3 lessna tjejer plus Åsa. Fick lite fika sen bar det av hemåt igen med två tjejer i baksätet som hade någon sorts frågesport som jag fick vara med på. Fick frågan från Belle; Mamma, vill du vara med på frågesporten? Svara ja eller nej...Nej, jag vill inte, kör bil...Men hallå, du ska bara svara ja eller nej...Då svarar jag nej...Men du får inte svara nej, bara ja...Ok, då är jag väl med då...
Det var en konstig frågesport, hon ville veta vilket stjärntecken jag var, sen skrev hon ner mitt förnamn, mellannamn och efternamn...Fick inte reda på vad frågesporten gick ut på men den var rolig sa dom...Jo, verkligen!!!

I morse var det jag som var en tröttmössa i vår familj...snoozade ända fram till 7...Nej, jag måste ta tag i det här, kan inte behöva vara så TRÖTT hela tiden. Skärpning Marlene!!!!! Eller skärpning solen, kanske jag borde säga, det är den jag saknar.

I dag och på torsdag slutar jag 16.30, antar att jag sen resten av sommaren måste jobba till 18 alla dagar :-(  Så dom här dagarna får jag passa på att njuta ordentligt! Hoppas mina tjejer är med på det oxå så det inte blir sura miner med tjafs och bråk...


Var är du underbara sol!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0