...

Känner för att göra ett inlägg men jag vet inte vad jag ska skriva.
Det är trist att skriva om mina tråkiga morgnar för dom är lika tjafsiga varje dag, förstår om ni tröttnar på att läsa det.
Något kärleksliv existerar inte så det får jag oxå lämna åt sidan, fast jag hade nog inte delat med mig av det iaf ;-)

Här på jobbet är det lugnt, de flesta har annat att göra inför skolavslutning och student, så jag sitter och surfar runt lite men har snart tittat på alla sidor jag kan komma på. Är just nu inne på Bokus, försöker hitta någon bra bok att drömma mig bort i. Någon som har ett bra tips om en bra bok?

Fryser som sjutton idag och har ont i huvudet, börjar jag bli sjuk tro?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0