Vab igen...

I dag är jag hemma med Nathalie som har fått feber och är förkyld. Själv så är jag heller inget pigg. Det är tydligen många som ligger i förkylningar nu.
Jag åker in till jobbet till 16 och jobbar 2 timmar iaf så får Marianne gå hem sin tid. Hon var så snäll och bytte tid med mig den här veckan så jag kan sluta tidigt i morgon fredag istället. Förhoppningsvis kan A vara hemma med lillfia i morgon.

Izabelle får oxå vara hemma med oss idag, hon är fortfarande hostig och så händer det inte så mycket i skolan just nu så det gör säkert inget att hon är här med oss istället.

Tråkigt väder ute och det som är ännu tråkigare är att det ska vara så här i helgen oxå. Kanske kan jag då få chansen att rensa lite i garderober osv. Det behövs kan jag säga. Jag åker till Sharon i morgon men kommer hem på lördag så då har jag två dagar på mig och tjejerna är hos A. Tror ni jag fixar att inte hämta hem någon av brudarna? Den som lever får se :-D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0