Vad gör man på jobbet helt sysslolös???

Tror det är lugnet före stormen här på jobbet, vi har haft det väldigt lugnt nu i två dagar, säkerligen pga det fina vädret. Varför komma in till oss när man kan ligga på beachen???
I morgon, fredag och lördag så är det Cityfestival här i stan och vi kommer att ha specialpriser på kryssningar, 200:-/hytt...kanonpris och då kommer det även att bli massor att göra, härligt!!!
Förresten Mumin kommer oxå. :-D

I natt sov Nathalie hos mig och då även i min säng...snacka om att hon snurrar runt. När jag gick upp i morse låg hon i fotänden. Hennes ben har hon slängt över mig några gånger i natt oxå, men jag är glad att jag fick sällskap ändå...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0