Vädergudarna

Blir så trött på mig själv, kom hem vid 3-tiden i natt och 8.30 i morse slog jag upp mina blå....Varför???? Jag bara undrar, varför kan jag inte sova längre när jag ändå får göra det, och inte kan jag somna om heller. Kommer att vara trött hela dagen pga det :-(

Vi hade bra väder hela dagen igår trots att vi var lovade regn, vem kan man egentligen lita på om det inte ens går att lita på vädergudarna? Dom brukar väl ändå inte "balla" ur när dom lovar oss regn utan då blir det regn och 10 ggr mer än vad dom lovat oxå.
Nu är det bra väder oxå, så jag ska nog ta mig ut i trädgården och rensa ogräs...Tjohooo, vad jag har längtat efter det, kan knappt hålla mig för skratt!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är likadan. Går upp jätte tidigt fast jag inte behöver sen går man på nån typ av reserv under dagen och fattar inte riktigt varför man är så pigg. Men sen när kvällen kommer så slår tröttheten till och jag somnar runt sju åtta tiden :)

2009-06-21 @ 19:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0