Äntligen helg

Nu ligger mina töser och sover i soffan, som varje fredagkväll den här tiden.
Jag skulle gärna sova jag med, är helt slut efter denna dag. Det har varit otroligt stressigt, men kul!
Hade planer för min lunch (som jag fick jobba på idag istället), behövde ut och shoppa lite inför överraskningsresan för tjejerna i morgon. Hoppas jag hinner med det i morgon istället.
Det som händer i morgon är att jag först ska iväg och fixa mina naglar på förmiddagen och sen på eftermiddagen drar vi iväg till Stockholm och vidare på kryssning med Galaxy för att se på EMD...Det är en överraskning för mina tjejer och Åsas dotter Ronja. Vi har blivit fler oxå...3 av mina kollegor ska oxå åka så vi är totalt ett gäng på 19 personer skulle jag tro. Kanonkul!!! Det är jag övertygad om att det blir.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och Singing Bee, i kväll kanske det är avsnittet vi var på.

P.S Såg att detta inlägg blivit publiserat på fel dag, publiserade i går kväll....hmmmm D.S

Kram


Kommentarer
Postat av: Marianne

Tror att det blir riktigt skoj. Vi ses ombord. :) Hoppas vi får hytterna någorlunda nära iaf.

2009-03-21 @ 10:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0