Åter hos Sharon

Vi har varit ut och tagit en fika på konditoriet med Momo, en gammal kollega till mig från min tid på Teleresurs...hua.
Men det var trevligt att träffa honom, han mådde bra och trivdes med livet.
Vi tog sen en tur till Uppsala och hämtade Sharons katter som varit där i några veckor.
Nu är vi då åter hemma hos henne och väntar på att Melodifestivalen ska börja fast det är några timmar kvar.
Blev sugna på att åka till Globen ikväll och det fanns biljetter att köpa för 600:-/person. Kom dock på andra tankar,  vi fixar lite god mat och ser det framför tv:n istället. Oroande är att när man läser oddsen för kvällen att Caroline af Ugglas är favoriten....Nej, låt det inte bli så. Vem som helst, men inte hon.

Gud, vad jag har svårt att koppla av känner jag. Det kryper verkligen i kroppen på mig. Jag vill ha något att göra NUUUUU...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0