Bitterfittan skämtar idag

Haha...ja, jag känner mig som en riktig bitterfitta. Vad är det som har tagit åt mig????? Jag bara undrar????
Varför är jag så trött på allt??? Nåja, inte allt kanske, det finns små ljusglimtar i mitt liv...T ex mina tjejer och så en speciell person...

Här sitter jag iaf på jobbet och skämtar och har roligt, åt mina egna skämt!
Tur att någon skrattar iaf, för jag tror att kollegorna börjar lessna så smått.  Eller hur är det Marianne, har jag tråkiga skämt?

Slutar kl 16.30 idag så snart får jag ut och njuta i det vackra vårvädret. Finns det något bättre???

Kram

Kommentarer
Postat av: Marianne

Nej, du e fortfarande jätte rolig. :)

2009-03-17 @ 15:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0