Dålig på att blogga???

Nu är jag i Väsby igen. Min vän Sharon är sjuk så vi har bara suttit i soffan, sett på tv samt pratat, pratat och pratat...
Vi glömde tyvärr bort Earth Hour. Hade bestämt innan att vi naturligtvis skulle släcka men när kl var vid 22 kom jag på det, lite sent...
Höll även på att missa ställa om klockan, men nu är det gjort så nu lever jag efter samma tid som övriga Sverige.

Let's Dance i fredags: jag hade verkligen velat att Laila skulle vinna,. Visst Magnus var värd en vinst med tanke på hans förutsättningar, men jag höll ändå en extra tumme på Laila.

Jag är dålig på att blogga och orsaken är den att jag mår inget bra just nu. Min ork och lust för saker och ting är borta, jag bara sover, äter och jobbar. Var hos läkaren i onsdags så nu har jag fått magmedicin, har ont i magen och mår illa mest hela tiden, men förhoppningen är att medicinen ska hjälpa mig. Så nu vet ni orsaken...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0