Heja VIK....

I dag har jag fått mycket gjort på jobbet, har lyckats beta av de dryga 150 olästa info-mailen.
I morgon kan jag börja jobba med nästa Nyhetsbrev som chefen helst hade sett varit ute redan, men när vi har haft så mycket att göra de senaste veckorna så måste något bli liggande, tyvärr!!

Tänk, att så fort jag åker på kryssning så blir jag förkyld, har känt mig ganska hängig idag men det blev bättre när jag kom hem och fick ta det lugnt. Var iofs tvungen att åka till Maxi och handla, det var tomt i skåpen på det mesta. Tog med mig A som sällskap och när vi sen kom hem såg han till att det blev mat på bordet oxå.
Jag fattar inte vad som är fel, jag har ingen som helst gnista kvar längre, orkar inte med något alls, men i morgon ska jag till min läkare, få se vad hon har att säga.

Sitter här i soffan och mina planer var att se på Desperate Housewifes men av någon anledning så slog jag över till Tv4 Sport och blev fast....Södertälje-Rögle spelade kvalserien till elitserien. Rögle vann....Dessvärre så verkar VIK få stryk ikväll oxå, det hade varit bra om dom vunnit, då hade dom varit Södertälje i hälarna. Nu skiljer det fortfarande 5 poäng
 :-(
Jag hade velat vara på hockey ikväll, men jag hade inte orkat och dessutom så ville jag mysa med mina små ikväll, eftersom jag var på ett möte igår och inte fick min Izabelle- och Nathalie-dos. Det blev inte så mycket mys ikväll heller men det blev åtminstone en halvtimme till "Halvåtta hos mig"...Dom var i vår stad ikväll...

Nu ska jag gå och sova....

Ser precis att VIK förlorade mot Leksand med 2-4, fattar inte att dom har så svårt för dom...hmmm

God Natt!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0