Huvudvärk som jag säkerligen förtjänar :-(

Vaknade med värsta huvudvärken i morse och den förtjänar jag.
Det blev lite mycket att dricka, eller förrsten, det blev inte så mycket, men jag är lite ovan på den fronten så jag är mottaglig.
Var hemma hos Jani och Jimmy och såg på Melodifestivalen, sen bar det av ner till Harrys. Träffade 3 tjejer i kön som var otroligt härliga så dom var med oss resten av kvällen, alltid roligt med nya bekantskaper.
En gammal förälskelse för 17 år sen var också där och enligt honom var han där enbart för min skull :-S
Lite synd, för jag är inte intresserad, tyvärr! Han är charmig men på det planet stannar det för mig.
När jag klev på bussen hem så var det några killar som ropade Harrys..och sen Hallå Harrys!!! Orkade inte bry mig men hörde att dom sa: Hon var ju på Harrys...Oj, vad kan jag ha gjort, eftersom jag blev igenkänd...Hmmm...
Summan av kvällen blev, SUPERKUL!!!! :-D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0