Myskväll

Mamma, jag och syrran har varit nere på stan en sväng på eftermiddagen. Vi tog en fika och naturligtvis shoppade vi lite oxå.
Hämtade Belle hos A och så åkte vi hem till mamma och åt tacos...mums!
Vi stannade inte så länge eftersom vi hade lite att fixa med här hemma innan det var dags för mys.
Izabelle gjorde rent marsvinens bur och jag fixade med tvätten, bara 5! maskiner kvar att tvätta...*suck*
I går när jag, syrran och Micke röjde övervåningen och rensade ur bland leksaker så hittade vi en massa tvättkläder som låg i leklådorna. Det låter hemskt att jag inte har mer koll, men jag kan inte leka polis jämt speciellt med tanke på att jag och tjejerna har en överenskommelse att man lägger kläderna i tvättkorgen när man byter till pyjamas. Lillfia har dock gjort det enkelt för sig ibland och låtit leklådorna vara tvättkorg.
Till saken hör att när vi flyttade till lägenheten så fick dom ta med sig de leksaker dom leker med och det blev Barbie och dockor så leklådorna har stått kvar här i radhuset utan att man har rensat dom. Men nu är det gjort och jag fick lite mer att göra...hihi
Nathalie sover hos A, dom är lediga i morgon, och jag och Belle har haft mys framför tv:n. Nu ligger hon här i mitt knä och sover. Jag funderar starkt på att lägga mig jag oxå. Klockan är bara halv nio men med tanke på att jag var ut och partade igår så tror jag inte att jag mår dåligt av att få lite extra sömn i natt.

Ha en bra kväll och sov gott!

Kram,

Kommentarer
Postat av: Marianne

Och jag som skickade sms kl. 21.50. Ledsen för det. :(

2009-03-02 @ 08:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0