Myyyys

I kväll har vi haft lite mys i soffan för i morgon ska dom till A så när jag lämnar dom i morgon bitti träffar jag dom nästa gång på söndag...
Åhhh, det är så trist, men det är väl dags att jag vänjer mig vid det här. A har ju oxå rätt till tjejerna, dom är hans lika mycket som mina.
Men hur kommer jag dit?
Tänk, vi har nu varit separerade i 9 månader och jag har fortfarande inte vant mig vid tanken att inte ha tillgång till tjejerna jämt. Fast egentligen har jag haft det, för A har låtit mig ha någon av dom när jag varit som mest deppig över situationen.
Nej, nu ska jag gå upp en trappa och snusa lite i deras nackar :-) Jag behöver extra energi känner jag...

Natti natti,
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0