Söndagsångest

Åh, vad jag önskar att helgen skulle fortsätta eller att jag t ex var ledig till veckan.
Denna helg har gått så fort och jag har knappt hunnit pussa på Belle.
Min lilla Nathalie fick jag en stor bit av igår...Gos och mys i soffan till Melodifestivalen och så sov hon bredvid mig i natt.
När vi vaknade i morse kramades vi en stund och sen gick vi ner en trappa och såg på Bolt, igen!
Det Nathalie tyckte var bäst var att vi inte behövde klä på oss utan kunde sitta under filtarna i soffan och mysa.

Hämtade Belle från syrran strax före 12, in på ICA för att köpa potatis och sen hem och göra lunch innan hon skulle på kalas kl 13. Hon ville ha lockigt hår så det fick det bli och sen hade hon sin fina svarta klänning.
När hon gick till kalaset tog hon på sig skinnjackan, hon var riktigt cool med kragen uppvikt. Synd att jag inte hann få någon bild bara.
Kalaset var slut kl 15, åkte då och lämnade Nathalie hos morfar och Belle hos Micke, för att sen åka iväg och ha en ljusvisning...Fullt upp men det lönade sig. :-D
Jag har dock mått lite konstigt idag, varit trött och haft huvudvärk. Efter lunch tog jag mig en tupplur på soffan. Har nog en förkylning på g i kroppen...

Nu ska jag gå och sova för i morgon är det jobb igen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0