Underbara lilla Nathalie

Lillfia har varit ledig med A idag och innan lunch ringde jag för att prata lite med A. Nathalie ville prata med mig.
Vi pratade en stund och sen frågade jag henne vad hon ville och hon svarade: Jag ville bara fråga om du älskar mig...
Klart jag gör...ALLTID!!!....svarade jag.
Undrar hur hon tänkte egentligen, trodde hon inte att jag älskade henne längre eller längtade hon bara efter att höra mig säga det?
Jag säger det ofta till tjejerna. Tycker det är viktigt för dom att veta att jag älskar dom villkorslöst, oavsett om vi är sams eller osams....♥


I bilen häromdagen berättade tjejerna för mig vilket djur som är skogens konung och djungelns konung...När Nathalie sa att lejonet är djungelns konung så sa Izabelle: Nej, det är Tarzan som är djugelns konung och så fnittrade hon...Vet du Nathalie, jag kan en jättebra ramsa om Tarzan...Jag visste precis vad det var för ramsa hon pratade om så jag sa bara: Nej, du ska inte lära henne såna ramsor....Izabelle viskade då till Nathalie: "Jag berättar den för dig när mamma inte hör..." och det är jag övertygad om att hon gjorde.
Ibland är dom väldigt sams och bästa kompisar...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0