33 grader idag...

Helt underbart väder, jag blir lycklig av det...och sen att man fått färg gör inte heller ont :-D
Åsa har fått röda hund eller är det kanske soleksem???
Tjejerna njuter och vill inte åka hem, men nu är det inte många dagar kvar på både gott och ont. Jag vill hem samtidigt som jag skulle kunna tänka mig att stanna kvar här lite längre, eller varför inte för evigt?

Nathalie älskar att borsta mitt hår och det gjorde hon igår oxå...
-Mamma, du har många färger på ditt hår, varför färgar du det?
-Jag gillar inte de grå hårstrårna..
-Nej, det gör inte jag heller, dom är fula mamma...ta bort dom...

Tack ska du ha min lillfia!!!

Nu ska vi gå ner till baren här på hotellet, där håller vi till varje kväll, supertrevligt! 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0