Dagens goda gärning

Nu har jag varit så snäll så en kund började gråta.

Så här var det, jag bokade in henne att åka reguljär till Åbo t/r med båt. Resan skulle kosta ca 2.500:- t/r. Hon tyckte det var dyrt men ok, jag får betala det sa hon. Jag hade frågat henne innan om hon hade Club One-kort (TallinkSiljas stamgästkort) hon var osäker på om hon hade det, hennes man hade precis avlidit och han hade hand om allt innan han dog. Jag ringde Kalix och där kunde Johan se att hennes avlidna man hade ett kort men han kunde inte ändra det till hennes namn så han kopplade mig till Club One-avdelningen...Där fick jag hjälp att ändra så hon fick ta över sin mans kort och vips så hamnade priset på 1.404:-. Hon blev så rörd att jag tagit mig tid att hjälpa henne så hon började gråta.

Kunden var precis förbi med en ask chokladhjärtan :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0