Fredagkvällen...

...blev inte alls som fröknarna Bergengren bestämt.
Vi skulle ha mys framför tv:n men det slutade med att jag och Jessica satte oss ute i våra solstolar (hon har en likadan sen innan fast röd) och snackade skit. Mr C gjorde oss sällskap efter ett tag och bjöd på öl. Det blev riktigt trevligt så allt godis jag hade inhandlat för kvällen får bli i morgon kväll istället.
Fick dock en inbjudan till grillkväll hemma hos ett ex och hans barn, men vi blir nog hemma. Izabelle är inte så pigg och jag skulle faktiskt jättegärna mysa hemma i soffan med mina brudar istället, det är väl final i Robinson...eller?

Nästa fredag ska jag träffa Sharon, det var länge sen vi träffades nu så det ska bli mysigt att åka till Väsby.

Ska nog tänka på att gosa med min kudde nu...min kramkudde... :-D

Kram och godnatt mina kära och trogna vänner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0