Hoppas det känns bättre senare

Usch, i dag har jag en ledsen klump i magen...
Det blir en helg utan tjejerna, dom ska vara hos A :-(
Hatar dom här helgerna, jag vet, jag tjatar om det jämt, men jag tycks aldrig lära mig att leva utan dom.
Det hade varit lättare om man haft någon att umgås med dessa helger, då skulle jag nog fixa det bättre, men "I'm still single"
Kanske kan jag hitta någon snygg spanjor på semestern....Nä, tror inte det. Jag har aldrig fallit för sydlänningar, nja, någon gång kanske...haha...men då var man ung och på semester enbart för att parta och flörta. Nu åker jag med tjejerna, det skulle se ut om jag går ut och raggar på spanjorer då...

Hoppas jag mår bättre senare under dagen, nu har jag nästan nyss pussat och kramat på tjejerna...

Kram


Kommentarer
Postat av: Anneli

jag vet hur det är....ush....finns inget värre. Och som du säger det skulle vara lättare om det fanns nån som man kunde kramas med under dom dagarna.

2009-05-08 @ 10:49:29
URL: http://anneli78.blogspot.com
Postat av: Anneli

Jag kom in på din blogg via ditt ex.



Fastnade för den pga din totala ärlighet som jag kände igen mig i. Inget spel verkar det som. Du är du och du skriver om dig.

Och sånt gillar jag. Det riktiga, inte förfinad av en massa överdriven humor som många skyddar sig med (jag ibland). Den känns äkta bara.



Faktiskt så är din bligg den enda blogg jag följer som inte tillhör en kompis eller kändis :D



Sen är vi ju i ungefär samma situation. Singlar och tvåbarnsmammor.



Va långt det här blev då. Hoppas du inte tycker jag är FÖR läskig ;)



Ha det bra

2009-05-08 @ 20:47:10
URL: http://anneli78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0