Kärlek

Här har vi kärlek nu på morgonen, på högsta nivå...Eller INTE!!!
Förmodligen så fick Izabelle för mycket kläder igår så idag kan hon vara sur och tvär...
-Du bara tjatar mamma!!!!!!!!!
Visst jag tjatar att hon ska ha på sig vettiga kläder till skolan idag, inte ha på sig ett par korta haremsbyxor så benen blir bara, tror inte det blir så varmt idag.
-Du vill att jag ska svettas ihjäl!!!!!!!!!
*suck* Orka lyssna på sånt på morgonen...Men jag låter det gå in genom ena örat och ut genom det andra, tycker inte det finns någon anledning att kommentera det hela då jag redan förklarat innan varför hon inte får ha så lite kläder på sig. Jag låter henne hållas, hon blir säkert glad snart igen...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0