Lite om mig...

10 FAVORITER

Dialekt: Östgötska och Göteborgska

Mat: Spaghetti och köttfärssås (jag vet, barnsligt)

Låt: Som en saga - Shirley Clamp

Film: Sex and the city

Tecknad figur: Nemo

Sport: Hockey

Komiker: Björn Gustavsson och David Helenius

Veckodag: Fredag

Glassmak: Pecannöt

Soloartist: Måste bli Shirley Clamp då


9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Nedstämd (saknar mina tjejer redan)

Tanke: Party i morgon?

Kläder: Uniform

Bakgrund: Radio Rix

Känsla: Ledsen

Tid: 10.39

Bästa sak: Att jag åker till Mallis snart

Irritationsobjekt: Att jag inte kan lära mig att vara utan mina barn


8 FÖRSTA

Bästa vän: Helena
Husdjur: Vår katt Putte

Utlandssemester: Rhodos (jag var 16 år)

Piercing: I öronen när jag var 7 år

CD skiva: Oj, CD-skiva...hmmm...ingen aning faktiskt

Bil: Volvo 460, vit 

Ord: Säkert mamma


7 SENASTE

Telefonsamtal: Johan påTallinkSilja i Kalix

Mat: Digestivekex

Dryck: Vatten

Biltur: Till jobbet (lat) 

Tv-program: Hockey Sverige - Tjeckien 3-1

Spelad låt: Pink "So What"

Köpta klädesplagg: Kläder till min dotter


6 HAR DU NÅGONSINN

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej

Brutit mot lagen: Varje gång jag kör bil

Blivit arresterad: Nope

Badat naken: Har inte alla det??

Varit med på TV: Japp, frågesport på 4:an som Linda Bengtzing höll i 

Varit med i tidningen: Jag var linslus en gång i tiden


5 NEJ TACK

Skolämne: Matte & Fysik

Mat: Fisk och skaldjur

Musik: Jazz

Dryck: Whiskey

Djur: Spindlar



4 SAKER

Du gör när du har tråkigt: Surfar på porrsidor...trodde du va...nej, jag är anständig

Du gjorde igår kväll: Hälsade på mina kära föräldrar, IGEN

Du kan höra just nu: Radion

Du inte kan leva utan: Izabelle och Nathalie


3 PERSONER

Du kan berätta allt för: Min mamma

Du tycker om: Brudarna, min familj och M ;-)

Du inte gillar: Falska människor


2 VAL

Coca cola eller fanta: Coca-cola

Hund eller katt: Katt


1 ÖNSKAN

Att må bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0