Många till middag

Izabelle är fortfarande hängig. Har haft ont i huvudet hela dagen, snorar och hostar...

I kväll var vi många som åt våfflor hemma hos oss.
Jessica är borta i jobbet och Mr C jobbar kväll så Ronja, Saga och Tilda var här och åt (är glad att kunna ge tillbaka lite, Nathalie är ofta hos dom när dom äter och då äter hon oxå), samt mina tjejer.
Åsa och Ronja kom förbi en sväng och jag hade kvar lite smet så dom satte sig ner och åt oxå. Det var riktigt mysigt att få utfodra alla... :-D
Inte ofta jag ens orkar laga mat för det är bland det tråkigaste jag vet. Nej, det är nog fel, det som är trist med att laga mat är att man är själv att göra det. Att laga mat tillsammans med någon kan vara mysigt och roligt. När jag och tjejerna gör tacos funkar det bra, jag fixar köttfärsen och dom skär grönsakerna.

Åh, vad jag längtar till helgen, det ska bli kanonväder...då får jag sola så min bränna håller sig kvar längre :-D Ska nog åka och köpa en solstol i morgon...

Just nu ser jag på Grannfejden, snacka om att jag har haft tur med grannar i alla år och speciellt nu. Inget tjafs alls, bara underbara vänner som hjälper varandra. Love U!!! 

Kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0