Pass

Det är bra att ha ett giltigt pass när man ska ut och resa. Det har jag och Izabelle men inte Nathalie.
Av en ren slump och då menar jag verkligen slump så kollade jag om mitt pass är giltigt. Visst inga problem, det går inte ut förrän 2014...puh!!! Just ja, jag har ju två döttrar som ska med oxå.
Det var då jag upptäckte att Nathalies pass går ut 4 oktober 2009...Passet ska vara giltigt 6 månader från inresedatumet...Så det var bara att ringa A och be honom ta med henne ner på stan så fixar vi nytt pass åt henne när jag slutar jobba i dag...Sen håller vi tummarna för att det verkligen tar 5 arbetsdagar och inte längre tid för då blir det lite körigt...
Reser man inom schengen så är dom inte så noga ibland utan det räcker att du har med ett pass som är inom giltighetstiden, men jag vågar inte chansa på att vi inte kommer från Mallis. Fast å andra sidan kan vi ju flytta dit isf.. :-D




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0