Regn och (blogg)torka

Trodde att det skulle bli bra väder idag, men nu har det börjat regna lite smått. Tur jag tog bilen ändå ;-)

Nu är kl 15 och jag har bara 3 timmar kvar att jobba...visst låter det tragiskt...haha
Det är så lugnt här på jobbet, kunderna sviker oss idag, men nu ser jag att det kommer några.

Tänk så tydligt det är när det är kunder på väg in. Man kan se det redan när dom rundar huset nere på gatan...Dom går med bestämda steg och vet vad dom vill.

Tänk om jag hade något roligt att blogga om, men det är helt tomt i huvudet på mig just nu....Hmmm...vad ska jag hitta på...Nej, kommer inte på något. Bloggtorka!!!!!!!!!!!

Ja, vi får se,  kanske kommer jag på något och tittar in senare...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0