Sista gången

Det var sista gången jag lät mig själv bli kär.
Det är ingen idé att man ger sina känslor till någon annan för det slutar iaf  med att man blir sårad. 
Det jobbiga är att det kändes såå bra med den här killen och jag tror att det hade kunnat bli ett bra förhållande av det.
Varför blev det så här??? Jag vet varför, men jag kan tänka mig att vänta tills allt krångliga löser sig, men vill han ha mig då?

När jag kommit över den här smärtan så ska jag bara leva för mina tjejer, dom älskar mig för alltid, den kärleken får jag tillbaka gång på gång..


Kram

Kommentarer
Postat av: Sussi

Men lilla vän... kram

2009-05-05 @ 17:01:58
Postat av: Sandra

Åh men snuttan då ):

Du vet att du får ringa eller titta förbi när som helst om du vill prata av dig om vad som helst.



kram!

2009-05-05 @ 21:11:57
URL: http://waffleinbelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0