Sluta tidigare

Helt underbart att få gå hem kl 16.30, jag var glad ända tills jag hämtade Nathalie, då började brudarna tjafsa med varandra.
Vi var och bytte ut ett par skor som Nathalie fått och då började Belle gnälla om att hon ALDRIG får några nya skor.
Nej, just det, stackars henne.
Jag frågade henne vad hon fick innan vi åkte på semester, när vi var till Lindex en kväll efter jobbet...
Då började hon gråta, för Nathalie hade ändå mer kläder än henne...Javisst, hon ärver kläder från sin syster, klart hon har mycket kläder men hon får sällan nya kläder...Inte i samma utsträckning som Izabelle iaf. Men det är till att aldrig vara nöjd. Blir så less...orkar inte med detta just nu. En annan dag kanske jag kan tackla det på ett annat sätt men nu är jag nere och då orkar jag inte tjafs från tjejerna oxå.

Ligger här på soffan och bloggar, så nice att bara göra ingenting. Fast jag har varit lite duktig oxå, har planterat om lite blommor i trädgården. Visst låter det bra med trädgård, dessvärre så är den inte speciellt stor, fast den räcker just nu. Hade dock varit roligare med lite större så tjejerna kunde ha en studsmatta.

I dag har jag tänkt VÄLDIGT mycket samt undrat varför jag gör saker som jag inte mår bra av att göra.

Nu är det dags att göra mat till mina brudar, de är JÄTTEHUNGRIGA!!!!!!!!  :-D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0