Spanska Ambassaden

Ringde Spanska Ambassaden för att stämma av vad som gäller ang. pass till Spanien.
Presenterade mig och ställde frågan: Kan jag prata med dig vad gäller pass?
-Så länge passet är giltigt under vistelseperioden så går det bra, fick jag till svar...Haha, undrar just om någon annan har ställt frågan förut, jag hann inte ens ställa min fråga...
Som tur är så slipper vi göra pass till lillfia idag för hennes pass är giltigt under vistelseperioden :-D
A hade lite annat att pyssla med ikväll så han blev glad när jag ringde och sa att han inte behöver åka ner med henne.
Skönt att kunna göra någon glad ibland oxå.

Ska försöka göra Belle glad oxå, var in på Lindex och lade undan lite kläder så hon kan få lite nya sommarkläder, hon har verkligen dåligt med kläder (ja, Jessica, hon har faktiskt det...) Tar med henne ner efter jobbet så hon får titta på vad hon vill ha, är inte helt säker på att det jag lagt undan duger...Den som lever får se.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha ha ha...HUR kunde du läsa mina tankar så bra...Kram på dig!

2009-05-07 @ 19:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0