Underbara Izabelle

Hon är verkligen det gulligaste som finns och jag kan inte annat än le emellan tårarna..Japp, jag gråter ännu...haha
Nej då, nu känner jag mig gladare, tur man har underbara vänner att prata med som får en på andra tankar. Tack Petra, Bettan, Jessica och Linda...
Tillbaka till Belle...
Hon har ju sett mig gråta hela dagen och varje gång har hon sagt, gråter du igen mamma...
Nyss kom hon och frågade vad vi skulle äta till middag...Det finns falukorv i kylen, vad ska vi hitta på sa jag...Jag fixar det mamma, jag steker på lite falukorv...Ok, hon är duktig, men vill inte att hon ska använda spisen ännu. Hon gjorde istället smörgåsar med falukorvskivor på...Mums!!! Hon är för go min tjej.


Hittade en gammal bild på bruden, nysminkad

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0