Väderprognos nästa vecka...

Tuesday May 19 Partly Cloudy High 75°F Low 52°F Precip 10 % Airport Conditions  Wednesday May 20 Partly Cloudy High 75°F Low 55°F Precip 20 %  Thursday May 21 Partly Cloudy High 75°F Low 55°F Precip 20 %  Friday May 22 Mostly Sunny High 76°F Low 55°F Precip 10 %  Saturday May 23 Sunny High 76°F Low 56°F Precip 0 %


Jag vet, det står i Farenheit, men jag fick det inte att funka med Celsius för nästa veckas prognos...Skumt!!
Det motsvarar i alla fall runt 23-25 grader...Helt ok. Tror jag börjar få resfeber. Izabelle är helt i uppror hemma så hon påverkar mig nog. Hon tjatar på mig att packa ner mina kläder i resväskan (hon har redan packat sina och Nathalies), hon frågar om hon, Nathalie och Ronja kommer att få gå själva till poolen och bada...etc, etc... Det låter som jag behöver ha en veckas semester när jag kommer hem från den här resan...haha.. Nej då, det kommer att bli en underbar resa.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0