Arg så jag blir ledsen


Jag följer denna blogg http://denstarkastestjarnan.blogg.se och jag blir så arg så jag blir ledsen....

Varje gång jag läser den så gråter jag och lider sååå med dom.

Hur tänkte gud??? (Om han nu finns, jag tror inte det för då hade han inte gjort dessa människor så illa)
Hur kan man låta en liten pojke på 1 år och 7 månader få gå bort i cancer???

Jag beundrar deras styrka, att dom orkar hålla näsan ovanför ytan.

Om detta hade hänt mig så hade jag lagt mig ner och dött för jag tror inte jag skulle kunna andas utan mina små flickor i mitt liv. 

När jag tänker efter så är jag väldigt glad över att jag har en trotsig (snart) 8-åring som säger Jag Älskar Dej varje dag men kanske inte 100 ggr/dag som förut, att tjejerna bråkar och tjafsar med varandra, för jag vet att jag har dom hos mig i vårt liv och jag får hålla om dom ofta, ofta...



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0