Astrid Nathalie Bergengren

Izabelle mådde fortfarande bra i morse fast lite ont i armen har hon allt, men det gör inget, huvudsaken hon inte har feber och jag måste vabba, inte populärt...

I går eftermiddag hade jag en fruktansvärd huvudvärk här på jobbet och naturligtvis var alvedonen slut så det var bara att gilla läget. Det jobbiga var bussresan hem, trodde huvudet skulle sprängas i bitar samt att illamåendet kom som ett brev på posten, men jag klarade mig ända hem och sen var det bara att slänga i sig piller och inom en halvtimme var huvudet piggt igen så jag och tjejerna gjorde cheesecake som vi ska mysa med ikväll :-D

Hoppas den här dagen går fort så man får ta helg, längtar så mycket till att få plocka fram alla stjärnor och div. prylar som hör julen till.

Nathalie har namnsdag idag, det är Astrid, och hon har tjatat om det hela veckan och det första hon sa när hon kröp ner bredvid mig i sängen i morse var: "Mamma, får jag någon namnsdagspresent"
Jag hade inte haft en tanke på att köpa en sådan så jag får se till att fixa en på lunchen idag, klart hon ska ha en liten present.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0