Besvikelser

Det finns besvikelser man kan klara av sen finns det besvikelser som gör en sååå ledsen.

Åsa min kompis, eller jag kanske ska kalla henne min fd kompis eftersom det är så hon vill ha det, är en som gör mig så ledsen och jag förstår egentligen inte hur man kan vara så långsint för en sån bagatell.
Men eftersom hon reagerar så här så vill hon förmodligen inte vara min vän, men varför sa hon inte det tidigare???
Nu har hon plockat bort så jag inte kan kommentera på hennes inlägg på FB, förmodligen för att jag gjorde en kommentar på henne inlägg i förra veckan. Kanske borde jag plocka bort henne som vän...
Det känns trist att göra det oxå eftersom inget allvarligt har hänt mellan oss...Fast nu har det gått så lång tid så jag vet inte om jag kan förlåta denna tjurskallighet heller...Ja, jag plockar bort henne, med sorg i hjärtat...

Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej vad roligt att du kommenterade bloggen..men oj va generad jag blev..haha..jo han betyder mycket för mig med :) Ja hoppas vi ses snart..vore skoj!! :) Ha det gott!

2009-11-24 @ 07:24:44
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0