Delade meningar

Jag och Izabelle hade delade meningar i morse...IGEN!!!

Det är så tråkigt och jag blir sååå ledsen, för denna lilla tjej är mitt allt här i världen och mitt mammahjärta värker varje gång vi är osams.

Som tur var så blev vi sams igen och då sa hon återigen att hon älskar mig mest i hela världen och det som är så underbart är att jag vet att hon menar det och jag vet att hon gör det även när hon är som mest arg på mig.

Kommer ihåg när jag var ung (som om jag vore gammal nu då) och jag och mamma tjafsade, jag älskade henne lika mycket för det. Det var bara enkelt att bli arg på henne när det var något som inte passade, hon älskade mig villkorslöst i alla fall.



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0