Egentligen...

...borde jag lagt upp en bild på hur håret blev efter frissan men jag HATAR att vara med på kort och då vill jag heller inte plåga er med en bild på fula mig. Nästa gång du är i stan Anneli så får du komma in till mig på jobbet och se resultatet ;-)

Innan jag fick barn och var en snygg och normalbygd tjej så älskade jag att vara med på kort, kallades alltid för linslusen, där en kamera var kunde man hitta mig. Om jag sen är fotogenisk är en annan sak, det var ändå kul att vara med på bild.

Jag har börjat få lite ångest inför lördagen. Izabelle åker med mamma och pappa till Gran Canaria och jag ska skjutsa dom till Arlanda. Någon som tror att jag kommer att gråta floder när jag lämnar min tös där??? Hemska tanke.
Det som är bra är att jag sen får hämta dom när dom kommer hem. Så orsaken till att jag kör dom till Arlanda är endast för att jag ska få träffa dom lite tidigare när dom kommer hem igen!!! EGOtankar :-D

Kram

Kommentarer
Postat av: A

Du är fortfarande vacker :)

2009-11-30 @ 13:37:22
Postat av: Anneli

Jag ska absolut göra det, vore jätte skoj !!!

Synd att du tycker att du skulle plåga oss med "fula dig" tror inte ett dugg på dig där ;)

2009-11-30 @ 21:02:00
URL: http://anneli78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0