En fikahelg

Sitter på jobbet, lugnt som i graven, fastän det är måndag...skumt!!

Har haft en jättebra helg med fika, fika och fika.

I lördags var jag och tjejerna hem till mor och far och firade mammas födelsedag (hon fyllde i onsdags) och Fars Dag (pappa jobbade i söndags) så där blev det fika.
Tog med mamma ner på stan och träffade en nyfunnen vän till mig, Anita. Åt lunch med henne och efter det tog vi en fika på Café Stugan, jättemysigt!
Tjejerna var hos A på lördag kväll så jag blev själv i soffan, men det var skönt.
Det känns jättejobbigt att erkänna det men faktiskt så var det skönt att vara helt själv och se på vad jag ville samt höra vad dom säger på tv utan att någon av tjejerna sitter och surrar i bakgrunden.

I går blev det återigen fika hemma hos mor och far innan pappa åkte till jobbet. :-D

Jag och tjejerna firade A efter skridskoskolan med pizza och naturligtvis FIKA...

Som ni kan förstå så är inte mitt största sug efter fika idag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0