Gårdagen

Mamma hämtade tjejerna igår och sen bar det ner på stan för inköp av julklappar till mig och A.
Dom kom in på jobbet och fick varsina 150:- och jag var noga med att berätta för tjejerna att den gula sedeln var till pappas julklapp och den blåa till min... haha...
När jag sen träffade tjejerna efter jobbet så hade dom en massa paket, helt otroligt att få så många för 300:-, men det visade sig att mormor hade bidragit med en slant oxå...Vilken överraskning!! Eller INTE...

Vi tog bussen hem och lagade mat för att sen hinna sitta en stund i soffan och mysa innan läggdags.
Dom fick lägga sig en timme tidigare p g a att dom bråkat så in i norden på söndag kväll. Izabelle var lite ledsen att hon missade "Sveriges fulaste hem med Simon och Tomas" och jag hade så gärna låtit henne vara uppe och se det med mig men kände att det var lika bra att vara konsekvent och det måste kännas att få en bestraffning annars är det ingen mening med det.

I morse hade vi morgonmöte här på jobbet, man är lika laddad varje gång efter ett sånt möte...NOT!!
Helt otroligt så många olika åsikter det kan finnas bland oss och mer otroligt är att de som inte sitter i butik och möter kunderna varje dag har mest åsikter om hur t ex kassahanteringen ska fungera. Är det inte bättre att vi som jobbar med det varje dag får bestämma vad som är bäst och enklast för oss??

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0