Hoppas det blir bättre idag...

I går var det hur lugnt som helst på jobbet, som det varit den senaste tiden *suck*
Vid dessa tillfällen borde man få ta ut lite komp men chefen har fryst all ledighet året ut förutom den han redan beviljat. Så vill du vara ledig när barnen sjunger lucia...GLÖM DET!!!

Vi var till IKEA och åt middag i går kväll, så jag köpte silverkulor till granen så nu är det klart :-D
Izabelle tjatar om denna gran hela tiden och vill helst att vi klär den idag men det får vänta på sig lite.
Undrar hur Sessie reagerar på granen och kulorna? Kommer hon att hänga i den hela tiden eller kommer hon låta den vara ifred. Jag tror dessvärre på det förstnämnda men jag hoppas innerligt på det sistnämnda för jag vill inte ha en förstörd gran.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0